الاثنين، ١١ يونيو ٢٠٠٧

هيه ..هيه ... هيه ... فات شهر

z



هيه ...هيه ....هيه ...هيه ...هيه
النهاردة 12 فى الشهر .. يعنى فات شهر بحالو على بداية المدونة النونو بتاعتى

انا بشكر بجد كل اللى شرفونى ودخلو بدماغهم واللى حيدخلو بردو بدماغهم ....

انا سعيدة جداااااااااااا بكل التعليقات اللى جت سواء على الموضوعات او على المدونة نفسها

انا عارفة انها مدونة بيسط جدااااااا
بس اهى محاولة للكلام
ويمكن تعجب البعض واكيد مش حتعجب البعض الآخر
ممكن تكون هايفة بالنسبة لهم
وممكن تكون حلوة لناس تانين

انا ححاول اطور فيها على قد ما حقدر
انا عندى حاجات كتير عايزة اقولها فى المدونة
اوعدكم بمعلومات وموضوعات مختلفة ومتنوعة
بس اتمنى تعجبكم ..... يا رب

بس دا بعد يومين من النهاردة
عشان انا مشغولة جدااااااا اليومين دول
ومش لاقيا اى وقت خالص حتى افتح الأيميل



2 التعليقات:

غير معرف يقول...

كل سنة وانت طيبة وماشاء الله المدونة
زفى تقدم ملحوظ وعقبال كام سنة كده

زينب

أُكتب بالرصاص يقول...

مدونة حلوة قوي

 

© New Blogger Templates | Webtalks