الجمعة، ١ يونيو ٢٠٠٧

قرار فورى ... والتانى متحلموش بيه

z

بسرعة البرق وعشان تعرفو ان احنا ظلمنًًًًًًًًَا الحكومة

اصدر الريس قرار عاجل وبسرعة لعلاج النائب عضو مجلس الشعب المعارض رجب هلال حميدة
على نفقة الدولة لعلاجه وسرعة انهاء الإجرات اللازمة لسفرة الى المانيا خلال النصف الثانى من هذا الشهر
سيادت الريس كلمه فى التليفون وقالو عشان تعرف يا ابنى يا حميدة ان احنا مش بنفرق بين معارض وبين مؤيد
بس المهم الأتنين يكونوا تحت القبة
عشان يكون تحت ادينا لأن انت عارف ممكن نخليك بره المجلس علطول
ام الدكتور المسيرى الوحش دا مش من المجلس سواء معارض او مؤيد
ومدام الأمير السعودى تبرع بعلاجه على حسابه ، خلاص اهو وفر
، واحنا كلنا عرب واخوات ومفيش فرق بنا ولازم نساعد بعض وبعدين تكاليف علاج المسيرى كتير وفى امريكا يقدر عليها الأمير فهد ،
اما احنا كفاية علينا حميدة فى المانيا
مش كده ولا ايه

2 التعليقات:

حزيــــــــــــــــــن يقول...

تقريبا انا اول واحد يعلق على التدوينه دى مش كده ولا انتى عامله مودريت للكومنت وهلاقى قبلى خمسه سته كانوا لسه بياخدوا موافقه ههههههههه

عموما حكاية العلاج على نفقة الدوله دى للناس المعارضه بتم كل شويه كده عشان يبقى منظر الحكومه حلو ولازم الريس هو اللى يتصل بنفسه وان كانت والله لمسه لطيفه منه
لكن معلش اصلى انا مش متابع اوى هو مين دكتور المسيرى دا انا حسيت كده انه راجل محترم وجامد بس للاسف انا معرفوش اعذرى جهلى
ومدونتك لذيذه ان شاء الله مش اخر مره
ابقى زورينى
http://mazaag.blogspot.com

اه يا دماغى يقول...

اولا يا حزين انت شرفتنى فى المدونة وعلقت كمان ..... انا كان عندى مشكلة فى السيرفر والمدونة وقعت 3 ايام عشان كده
الأستاذ المسيرى دا الموقع الخاص به http://www.elmessiri.com/
ومش عيب ان الواحد ميعرفش حاجات اكيد كحدش فينا علاما
شكرا لك اتمنى ارى تعليقاتك

 

© New Blogger Templates | Webtalks